[l10n-no] Navigasjonslinje eller navigeringslinje?

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Søn 26. Apr 2020 02:14:13 PDT

Eg klarar ikkje verta einig med meg sjølv om kva som er mest naturleg av
ein nettlesar, der ein kan navigera seg mellom nettsider/dokument. På

I KDE-omsetjingane har me vakla ein del. Eg finn for eksempel

   navigasjonskontroll
   navigasjonspanel
   navigasjonslinje

men òg

   navigeringsverktøy
   navigeringsknappar
   navigeringspanel
   navigeringsfane
   navigeringslinje

I tillegg brukar me «navigering» i ord som

   tastaturnavigering
   skrivebordsnavigering
   mappenavigering
   fingernavigering

men det er kanskje meir naturleg, då det er snakk om handlingar? (Men me
har òg «musenavigasjon».)

Me bør vera konsekvente her, iallfall for dei orda som *startar* med
språkleg best eller mest naturleg?

--
Karl Ove Hufthammer