[l10n-no] some remarks about the Bokmaal translations for nano

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Man 12. Jul 2021 10:30:41 PDT

Johnny A. Solbu skreiv 22.06.2021 01:23:
> The reason is quite simple: muscle memory.
> For some reason I find it easier to just type «AltGr+.» which produces that.

Ein liten kommentar om dette: Eg har hatt same problem, men då med
program som kunne brukast *både* i kommandolinje- og GUI-modus. Det var
enda opp med å bruka «…» (altså ekte ellipseteikn). Og no brukar eg det
òg i program som er reine kommandolinjeprogram. I starten syntest eg
dette såg rart ut (når ein brukte fastbreiddskrift), men no synest eg
faktisk det er bra. Teiknet har jo ei spesiell tyding (viser til eitt
eller fleire valfrie argument), og då er det faktisk rimeleg at det
framstår som éi eining / eitt teikn. Så på ein måte er det betre enn den
engelske varianten med «...».

Det vert litt som ligaturar, som har blitt så populære (men òg hata) i
moderne skrifttypar for programmering. Der vert for eksempel dei to
teikna => heller vist som teiknet ⇒ eller liknande. Sjå for eksempel
https://github.com/tonsky/FiraCode.

--
Karl Ove Hufthammer