[l10n-no] some remarks about the Bokmaal translations for nano

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tor 24. Jun 2021 11:43:38 PDT

[Johnny A. Solbu]
> But almost no one have ever heard that word.
> Using a word that is hardly ever known just because the known usage
> form is to long winded, is not something I am prepared to do.

Har du en måling på hvor mange som har hørt ordet?  Jeg har det i mitt
vokabular, Kjetil virker også å ha det i sitt vokabular, mens jeg blir
usikker fra din kommentar om du har det i ditt.  Men det er ikke en
spesielt nyttig måling, så jeg håper du har en bedre som basis for din
kommentar om at nesten ingen har hørt om ordet.

--
Happy hacking
Petter Reinholdt