[l10n-no] Force feedback på norsk

axel at bojer.no axel at bojer.no
Man 12. Jul 2021 10:25:51 PDT


Hva med multisensorisk, saneutvidet, sanserikt?
(siden flere sanser er i spill enn ellers).

Mvh Axel

Den 2021-07-12 19:13, skrev Karl Ove Hufthammer:
> Sigmund Hansen skreiv 27.06.2021 21:39:
>> Den 20.06.2021 10:48, skrev Karl Ove Hufthammer:
>>> Hei!
>>> 
>>> Har nokon forslag til kva me kan kalla «force feedback» (i vid
>>> forstand) i spelsamanheng på norsk? Det er snakk om vibrering og følt
>>> motstand i den fysiske eininga ein brukar til å styra spelet. I eit
>>> bilspel kjenner ein for eksempel kraftig vibrering i rattet (eller
>>> styrespaken eller spelkontrollaren) når ein krasjar, ulik vibrering 
>>>>>> ulike vegdekke eller motstand i rattet i krappe svingar.
>>> 
>> Vibrasjon (rumble) som finnes i en håndkontroller, regnes gjerne ikke
>> som "force feedback". I hvert fall ikke ut fra APIer og drivere, mens 
>> en
>> flystikke eller ratt og pedaler som gir motstand, rykker, napper og
>> rister, har ganske avanserte muligheter for å bevege disse, har
>> "gamepads" som regel bare styring av frekvens.
> 
> Takk for nyttig teknisk presisering. Eg er ikkje sikker, men eg trur
> omgrepet omfattar både vibrering og «force feedback» i min samanheng
> (og det var derfor eg skreiv «i vid forstand» ovanfor).
> 
> Eg har no fått desse forslaga:
> 
> Meg: haptisk tilbakemelding
> Reinholdtsen: fysisk respons eller fysisk tilbakemelding
> Hansen: likte fysisk respons (betre enn fysisk tilbakemelding), ev.
> haptisk respons
> Silli: fysisk kraft-respons/-effektar
> 
> Silli meinte «fysisk respons» var for upresist. Generelt sett er det
> kanskje det, men eg trur det i min samanheng er presist *nok*.
> 
> Eg vel derfor å endra omsettinga frå «haptisk tilbakemelding» til
> «fysisk respons».


Mer informasjon om epostlisten l10n-no.